October 22, 2016

Helsinki Outfit

Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled

Coat - Mango | Turtleneck - Bik Bok | Jeans - Vila | Shoes - Vans | Bag - Michael Kors

My fall break started yesterday – thank god. After been stressed out about school for a couple of months I feel like I really needed this, although time's flown by incredibly fast imo! My family and I decided to go on a little trip to Helsinki for a few days. We went shopping and I found a couple of cute new pieces, which I'll show you later. Right now I'm just chilling at my aunt's apartment and in a few hours I'm gonna go see an opera for the first time in my life, ahaha. Anyways, this is what I'm wearing today. Have you guys had your fall break yet?

Mulla alkoi eilen syysloma – thank god. Tämä tuli tarpeeseen muutaman kuukauden koulustressin jälkeen. Alkanut kouluvuosi on tosin mun mielestä kulunut hullun nopeaa vauhtia! No, joka tapauksessa me lähdettiin perheen kanssa pikavisiitille pääkaupunkiseudulle. Me käytiin tänään pienellä shoppailukierroksella ja mukaan lähti pari kivaa juttua, joita sitten esittelen myöhemmin. Tällä hetkellä olen tätini luona Espoossa ja illalla lähden elämäni ensimmäistä kertaa käymään oopperassa, hahaha! Tällaista mulla on tosiaan tänään päällä. Onko teillä jo alkanut/ollut loma?

12 comments :

  1. Adore this outfit so much! Literally perfect Autumn outfit,

    xx

    http://cierramais.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Todella upea tuo takki! :-) Ja noi nahkahousut sopii tohon niin hyvin ♥ Oot kyllä älyttömän kaunis!

    ReplyDelete
  3. Tosi upee asu! Omistan lähes samanlaisen takin ja se on ollut mun pitkäaikainen lemppari vaatekaapissani. Mulla juuri loppuu loma kun sulla alkoi vasta. Huomenna paluu koulunpenkille, eih :-(

    ReplyDelete
  4. Ihan mielettömän magee asu ♥ Vitsit tykkään siun tyylistä!

    ReplyDelete
  5. tosi kiva tämä asu, ihana tuo takki!:))

    ReplyDelete