August 18, 2016

Tomorrow

blockit blockit blockit Untitled blockit blockit blockit Untitled  
Tomorrow I'm heading to Tampere, where the Nordic countries' biggest hip hop festival Blockfest is held. I'm so happy about the lineup this year – A$AP Rocky, G-Eazy, Big Sean, Nas, Yung Lean and Post Malone are some of the artists that I HAVE to go see perform. I cannot wait! My only problem right now is a slight outfit crisis that I'm struggling with. I have some ideas for outfits, as you can tell by the photos, but I'm gonna have to hurry. Also, I haven't even started to pack yet. Oh well.

I love music festivals. Leaving on a road trip early in the morning, arriving your destination, getting ready, finally stepping inside the festival area, waiting for the performances to start, the huge crowd and good company. Good times!


Huomenna olisikin sitten luvassa reissu Blockfesteille Tampereelle! Mun festarikausi ei ole vielä edes alkanut, joten tätä on kyllä odotettu pitkään. Lineup on huikee tänä vuonna ja sieltä löytyy monia lemppareita. Ihan pakollisia nähtäviä ovat A$AP Rocky, G-Eazy, Big Sean, Nas, Yung Lean, sekä myös Travisin korvaava Post Malone (josta oon vieläkin kyllä vähän katkera tbh). Ruississa näkyi viime vuonna pari samaa esiintyjää ja Geraldia oon käynyt kuuntelemassa parikin kertaa, (ehkä myös saanut nimikirjoituksen ja vaihtanut pari sanaa, kjeh kjeh) mutta en malta oottaa päästä kuulemaan uudempaakin materiaalia! Mun ainoa ongelma tässä vaiheessa on pienimuotoinen asukriisi. Mulla on muutamia kuvissakin näkyviä asuideoita, mutta kaikki pitäisi saada kasaan tässä illan aikana. Pitäisi kai myös alkaa pakkaamaan.

Mä oikeesti rakastan festareita. Sitä kun lähdetään aamulla aikaisin reissuun. Sitä kun saavutaan kaupunkiin ja joka paikka on täynnä ihmisiä valmiina päivää varten. Sitä kun laittaudutaan oikein urakalla. Sitä kun vihdoin päästään festarialueelle. Sitä kun odotetaan lavan edessä (montakin tuntia ihan vain siksi, että eturivissä meno on aina parempi) alkavia keikkoja. Sitä kun on ahdasta ja kuuma, mutta kukaan ei välitä. Tää on mun ensimmäinen kerta Blockeilla, joten myös uusi ympäristö on kiva juttu. En malta odottaa!

4 comments :

  1. Upeet aurinkolasit! Toivottavasti sulla oli hauskaa Blockeilla, ite oisin halunnu nähä Asap Rockyn!

    ReplyDelete
  2. Vaikuttaa just mun tyyliseltä blogilta! Jään ehdottomasti seurailemaan :)

    ReplyDelete