July 25, 2016

New In

IMG_4110 IMG_4103 IMG_4104

Swimsuit – Bik Bok

IMG_4108 IMG_4109

Sweatshirt – Fiorella

IMG_4107

Crop Top – Bik Bok

IMG_4102

Fake Septum Piercings – Bik Bok & Gina Tricot

IMG_4111 IMG_4106

Top – Gina Tricot

IMG_4101

I went shopping a few days ago and my main goal was to find a basic gray sweatshirt, which I did, but I also found really cute pieces with reduced, ridiculously low prices. Gotta love summer sales! I'm excited to style and wear all this stuff and you guys should be able to see these pieces in action pretty soon. But now I'm about to head out because the weather looks perfect and yo girl really needs a tan, ciao!

Tällaisia kappaleita löytyi aleja kierrellessä muutama päivä sitten. Ginan paita lähti kolmella eurolla, crop top alle kympillä ja uikkari puoleen hintaan. Not bad. Suunnilleen pari viikkoa sitten matkaan lähti myös feikkiseptumit, joihin oon tykästynyt tosi paljon. Mua tekis mieli käydä laittamassa aito, mutta en tiedä oonko ainakaan ihan lähiaikoina aikeissa. Näillä siis mennään toistaiseksi. Myös pitkään etsimäni perus harmaa kollaripaita (joita ei siis meinannut tähän vuodenaikaan löytyä MISTÄÄN) löytyi Fiorellasta, joka oli mulle aika yllättävä paikka löytää yhtään mitään. Mulle on vaan ikuisesti pinttynyt mieleen se kuva niistä edestä valkaistuista farkuista, jonka takia on en osaa omaksua tuota kaupan nykyistä tyyliä – mutta nykyään siellä on myös ihan kivojakin vaatteita. Ehkä mun pitäs vaan päästää irti siitä kauhukuvasta mikä mulla on. Mutta anyways, onko kukaan muu tehnyt mitään kivoja alelöytöjä viime aikoina? Nyt mä lähden rannalle ottamaan aurinkoa, ciao!

2 comments :